Apple začal ponúkať podporu Express Lane
Apple dnes pridal na svoje stránky novú službu pre podporu s názvom Express Lane. Táto nová služba uľahčí pomoc s problémami výrobkov Apple.Zákazník si jednoducho v niekoľkých krokoch na stránke zvolí svoj výrobok, vyberie si druh problému, ktorý chce vyriešiť a je v kontakte so zástupcom Apple podpory.
Express Lane je rozdelený do šiestich kategórií a to Mac & Software, iPod, iPhone, iPad, iTunes a Ďalšie produkty a služby. Hneď po výbere produktu zákazník vyberá druh problému. V následujúcom kroku je od zákazníka vyžadované sériové číslo produktu. Po úspešnom ukončení, je presunutý na „Issue Description“ kde podrobne popíše svoj problém.
Ak poskytnutá dokumentácia nepomôže vyriešiť problém, zákazník je presunutý na poslednú stranu „Contact Option“, ktorá ponúka možnosti zakáznickej podpory podľa charakteru problému.
Express Lane je už druhá nová funkcia na stránkach Apple za posledný mesiac. Okrem Express Lane pridala spoločnosť na stránky aj funkciu z názvom „Compare Macs“, ktorá umožní užívateľom porovnávať špecifikácie produktov a ich cien naraz.